måndag 19 oktober 2015

Nästan som julafton

Den här årstiden är en av mina favoritårstider när det gäller att jobba i butik. Det är nämligen nu som alla varor som man beställt några månader tidigare anländer. Det är så roligt att öppna paketen och få lite klämma och känna på saker som man bara sett i katalog tidigare. Ibland kan man till och med få en liten överraskning när man totalt glömt bort vad man beställt. Butiken känns också ny och fräsch när man får nya varor i hyllorna.

Jag har varit på resa med familjen och när jag kom hem så hade massor av nyheter anlänt, bland annat från en av min personliga favoriter bland leverantörer Strömshaga Ab

Strömshaga har heminredning i lantlig, retro och industriell stil. Just precis vad jag gillar.  Jag kan länge sitta och beundra allt det vackra på deras hemsida och känna ett enormt habegär. Så nu skall det bli riktigt roligt att ta itu med uppackningen av alla nyheter. Bilder av lådornas innehåll dyker så småningom upp på Facebook, Instagram och i webbshoppen.

Så länge kan jag bjuda på lite inspirationsbilder från Strömshagas egen webbshop.


Ha en trevlig start på veckan!
~ Fia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar