fredag 18 november 2016

En butik i ständig förändring

Julsäsong på G och omskyltning i butiken. Som vanligt har jag en massa idéer, vissa genomförbara och andra lite väl tilltagna kanske.
 
Nu kom jag på att jag i Vöråbutiken vill ha upp galler ovanför fönstren för att få mer djup.
Min man är ju alltid lika glad åt mina idéer ,men hjälper snällt till, efter en suck eller två.
Så nu fick han ställa sig och skruva lite fler krokar i taket.
Han slapp lätt undan tycker jag!
 

 
Men riktigt nöjd med resultatet är jag och nu har vi fler variationsmöjligheter.
 

 
Samtidigt fixade vi också till julfönstren och de flesta julsakerna börjar ha hittat sin plats. Ännu kommer det en del julsaker från bland annat Mitt&Ditt.
Sedan är det bara julstjärnorna, hyacinterna och julkorgarna som saknas så har vi jul i vårt hus. Och julmusiken förstås, men den sparar vi till december.
 
Ha en riktigt bra helg så inleder vi Lilla-jul veckan med nya krafter!
 
//Fia





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar