lördag 31 december 2016

Nyårskrönikan


Årets sista dag. Det är väl nu man skall fundera på vad allt som gick fel under det gångna året och ge löften på vad man skall förbättra.
Jag är inte så bra på nyårslöften men brukar istället fundera kring vad jag skulle vilja uppnå under det nya året.
 
Vad gäller butiken har jag tre punkter på saker, service som jag skulle vilja uppnå eller bibehålla.
 
1. Skapa en trevlig atmosfär i butiken där varje kund kan känna sig viktig. Jag tycker det är viktigt att varje kund känner att den får den service den behöver. Svar på sina frågor och känner sig välkommen.
 
2. Det skall alltid finnas nått för alla. Att möta allas behov är en otrolig utmaning men att det skall finnas både förmånligare alternativ och något med det lilla extra.
 
3. Att hänga med i tiden. Trender kommer och går, vilket jag tycker är lite av tjusningen att jobba med färger, former och inredning. Det finns alltid nått nytt att ta till sig.
 
Hoppas ni får en riktig trevlig nyårsafton och så blickar vi framåt mot ett riktigt blomstrande och strålande 2017!
 
Gott Nytt År!
 
//Fia
 

 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar